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Ver la versión completa : PSX4wiz Test 5 Released - Playstation Emulator for GP2x Wiz



DCEmu.co.uk
20/06/2009, 02:00
Hardyx and others have been working on the Playstation Emulator for GP2x Wiz (http://www.gp32x.com/board/index.php?showtopic=45395)

This is the preliminar version of my port of PSX4ALL, based in the code published by Zodttd. The emulator is compiled using standard SDL functions and works in Wiz now. You can load games and play. It has been tested in the prototype of a friend.

The code is compiled in dynamic link mode using the GP2X SDK. This way works in both GP2X and Wiz consoles, but is not using direct hardware access and isn't optimized for Wiz. I have created a Wiz SDL wrapper for the minilib library based in the GP2X and Pandora wrapper code.

This is a developer's test version, can have bugs and isn't optimized for the hardware. Here is the executable is you want to test it, and a photo (low res) of the emu working.

Comments about testing in the console are welcomed. Download Here (http://dl.openhandhelds.org/cgi-bin/wiz.cgi?0,0,0,0,71,115)


Más información... (http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=218386&goto=newpost)

kiero
20/06/2009, 02:51
aquí está lo que muchos esperaban ...

Anarchy
20/06/2009, 03:08
aquí está lo que muchos esperaban ...
Esta versión no es en la que ha estado trabajando Hardyx, es una versión test que salió hace bastante y que simplemente es una recompilación de lo que había en GP2X.

kiero
20/06/2009, 03:19
aha..., pensé que aún no se había publicado esta versión de prueba y no era así... ;)

hardyx
20/06/2009, 14:15
Han subido la versión que hice hace tiempo al archivo de Wiz y por eso se ha generado la noticia. No es una versión terminada, es una prueba. Voy a tener que sacar algo más actual...

Bizkaitarra
20/06/2009, 14:29
Han subido la versión que hice hace tiempo al archivo de Wiz y por eso se ha generado la noticia. No es una versión terminada, es una prueba. Voy a tener que sacar algo más actual...
En tus actuales pruebas, ¿Has probado que tal anda el puzzle booble 3?

hardyx
20/06/2009, 14:44
Por ahora la diferencia no es muy grande, por eso estoy en ello. Con la libcastor mejora varios frames, pero parpadea mucho por un fallo que estoy arreglando.