PDA

Ver la versión completa : OpenBOR v2.0965



Yod4z
20/08/2007, 09:30
Samurai X (http://www.lavalit.com/) hizo una nueva versión de openbor y una versión para nuestra negrita :D

Samurai X dijo:
For scripting I have added new features as well as fixed some bugs.

Scripting Functions:

id = loadsample(filename, packfile)
unloadsample(id)
playsample(id, priority, lvolume, rvolume, speed, loop)


Scripting Bug Fixes:
Some scripting functions did not handle both constants and integers. This is no longer an issue as we will automatically handle each type.


New Command Types:
bounce {int}

Command Example:

bounce 0 = Normal no bounce effect.
bounce 1 = executes the double fall bounce effect when model falls. This means model will bounce for a second time as well as play the sound effect again. This applies to all models, not type dependent.


General Bug Fixes:

Players and Enemies only play fall effect once. See bounce command for more than once.
Recovery from throw no-longer removes energy. Which caused other issues as well.
General bug fixes here and there....


Damon's Additions:

antigravity command now accessible through scripting.



Mostly I just wanted to get an ALL Platform release out here which has not been done in a while so that platform users can now enjoy all of bug fixes that have gone in. Enjoy this new fine build available in downloads under platforms.

Descarga por aqui (http://www.gp2x.de/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,20,2302). Si quieren máximos aprovechamientos específica al GP2x no olvidan hacer una subvención por paypal (https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_xclick&business=SumolX%40gmail%2ecom&item_name=SamuraiX%20%2f%20SumolX%20Development%20 Donations&item_number=OpenBoR&no_shipping=2&no_note=1&tax=0&currency_code=USD&lc=US&bn=PP%2dDonationsBF&charset=UTF%2d8).

The_Punisher
20/08/2007, 11:13
Ou yeahhhhhh!!!!

Rivroner
20/08/2007, 11:18
Nunca he podido bajármelo, ni esta ni las anteriores versiones :D
¿Seré tonto? , ¿será mi explorador? o ¿será la web esa? :D

Yod4z
20/08/2007, 11:20
lo pono en archive.gp2x ;)
http://www.gp2x.de/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,20,2302

chipan
20/08/2007, 13:58
Gracias Yod4z

Rivroner
20/08/2007, 15:53
lo pono en archive.gp2x ;)
http://www.gp2x.de/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,20,2302
Ahora sí, muchas gracias :) :brindis:

CyberPure
20/08/2007, 22:56
Yo cuando lo cargo se me sale al menu de la gp2x, tengo los ficheros junto al bor.pak en la carpeta openBor y los paks en dicha carpeta.

Alguna ayuda?

Salu2!

arquillos
21/08/2007, 07:01
Yo cuando lo cargo se me sale al menu de la gp2x, tengo los ficheros junto al bor.pak en la carpeta openBor y los paks en dicha carpeta.

Alguna ayuda?

Salu2!

Tienes el menu.pak en la carpeta "paks"?

CyberPure
21/08/2007, 11:10
No...

Todos los .pak tienen que ir en la carpeta pak?

Ó el bor.pak tiene que ir en la carpeta openbor?

Salu2!

arquillos
21/08/2007, 11:53
Todos los .pak en la carpeta pak :D

CyberPure
21/08/2007, 12:53
No tengo ningun fichero llamado menu.pak sino menu.gfx?¿¿?

fosfy45
21/08/2007, 15:01
Yo tampoco he conseguido hacerlo funcionar.