Iniciar sesión

Ver la versión completa : ¿Alguien con un iPod Touch viejuno?



bulbastre
22/05/2015, 20:39
Hola, trones:

Hay una app que podría cambiar mi vida, pero solamente está dispositivos Manzana, que no poseo. No me via comprar un mobris namás que para una app, así que pensaba en comprarme un iPod Touch de 3a o 4a generación.
La app en cuestión es ésta: https://itunes.apple.com/us/app/sound-report-writer/id492004803?mt=8

¿Alguien majo podría decirme si funciona en estos cacharros antes de que haga el desembolso?
Ya sé que es de pago, pero creo, insisto, CREO, que puedes pedir la devolución del dinero en 48 horas.


Asias.

^MiSaTo^
22/05/2015, 20:51
Lo pone en el link que has puesto tú:

Compatibility: Requires iOS 3.2 or later. Compatible with iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPad, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation), and iPod touch (5th generation). This app is optimized for iPhone 5.

Mo1
22/05/2015, 23:38
Yo tengo un 3GS aquí muerto del asco. Te sirve, así que te lo vendo xDDDD

-----Actualizado-----


Hola, trones:

Hay una app que podría cambiar mi vida, pero solamente está dispositivos Manzana, que no poseo. No me via comprar un mobris namás que para una app, así que pensaba en comprarme un iPod Touch de 3a o 4a generación.
La app en cuestión es ésta: https://itunes.apple.com/us/app/sound-report-writer/id492004803?mt=8

¿Alguien majo podría decirme si funciona en estos cacharros antes de que haga el desembolso?
Ya sé que es de pago, pero creo, insisto, CREO, que puedes pedir la devolución del dinero en 48 horas.


Asias.

Y sobre lo de la devolución: antes eran mucho más tolerantes y podías devolver casi de todo sin explicar ni el motivo. Ahora la cosa está más estricta, o eso dicen. Yo sólo devolví un día una app de fotografía porque la descripción era confusa y no podía realizar lo que quería. No me pusieron pegas.

^MiSaTo^
23/05/2015, 01:18
Que yo sepa no ha cambiado nada con lo de devolver las apps. Pero tampoco he devuelto nunca ninguna la verdad

Mo1
23/05/2015, 06:20
Cito de iDownloadBlog. Lo siento pero a estas horas y desde el movil... XD

Users looking to abuse Apple’s new 14-day return policy for digital purchases in Europe will be in for a bad surprise, as the company has apparently been taking measures against those that want to dishonestly take advantage of the system.

According to one account from a user who had been abusing the return policy by downloading a dozen apps and requesting refunds after “trialing” them, Apple quickly caught up to the scheme and is now warning him he won’t be eligible for refunds for newly purchased applications.

One reader explains that when Apple introduced the new 14-day return policy, he started treating this policy as a trial period of some sort. After spending about $40 in various apps to trial, he was able to get $25 refunded, but Apple took notice of his behavior and a message popping up in the App Store now warns him that he will no longer be eligible for refunds on new purchases.

More specifically, the message asks for the user to acknowledge he’s giving up his right to a refund every time he wants to buy a new application: “I acknowledge that if I download this app within fourteen days of tapping ‘Buy”, I will no longer be eligible to cancel this purchase.” At that point, the user can cancel or confirm by tapping the Buy button.

The return policy for the UK specifically mentions the following, showing that Apple did foresee such a scenario:

Exception to the right of cancellation: You cannot cancel your order for the supply of digital content if the delivery has started upon your request and acknowledgement that you thereby lose your cancellation right.

Of course, abusing the return policy for unscrupulous use of apps or other digital content at no cost is a questionable practice that we do not approve of.


http://www.idownloadblog.com/2015/01/12/trial-vs-return-policy/

swapd0
23/05/2015, 13:01
Mi ipod touch (1G) es demasiado viejuno :(